top of page
  • תמונת הסופר/תאמיר שטרן

מתי למחשב את הנגרייה?

עודכן: 12 בפבר׳

בדרך כלל מערכות מחשוב הן נחלתן של ארגונים גדולים יותר. ככל שיותר ידיים מטפלות בהזמנת לקוח, ברכש חומרים, שירות לקוחות וכו'.. יש צורך בתוכנות שיאפשרו למידע לזרום מבלי "ליפול בין הכיסאות" ולתת ללקוח הרגשה שהוא מטופל ומכירים אותו - יחס אישי. בחברה קטנה, לעיתים אדם אחד הוא איש המכירות, מנהל השיווק, שירות הלקוחות, חותך על הקרייזיק ומתקין בבית הלקוח - אז יש פחות משמעות לתיאום מכיוון שמדובר באדם אחד או מספר מצומצם של אנשים.

במידה והעסק גדל - אז מערכות מחשוב הן בלתי נמנעות.


מתי יש לרכוש ולהטמיע?

כמי שיש לו ניסיון רב במחשוב והטמעה של מערכות בארגונים ונגריות, אני מאוד ממליץ לכם להתחיל עם מערכת מחשוב כאשר הארגון עוד קטן. העלויות הן זולות משמעותית, למרות שמערכות המחשוב פחות קריטיות, כל עובד שיכנס למערכת יסגל אותה בשמחה ובלי התנגדויות. הכנסת מערכת מחשוב לחברה שרגילה לנהלים ושיטות עבודה מסויימות עלולה ליצור קושי והתנגדויות מעצם השינוי. אז אם אתם חושבים על זה – תפסיקו!

ככל שתכנסו למערכות מחשוב כשהעסק קטן יותר, כך יהיה לכם קל יותר לגדול.


bottom of page