top of page
  • תמונת הסופר/תאמיר שטרן

תוכנה לנגר

עודכן: 11 בפבר׳

מה היא התוכנה הטובה ביותר לנגרים?

יש כזה דבר - התוכנה הטובה ביותר?

האם יש תוכנה אחת שמתאימה לכל הנגרים?

מנהלי חשבונות עוסקים במתמטיקה וכולם מפיקים תעודות משלוח, חשבוניות, קבלות וכו...


כאשר מדברים על תוכנה לייצור רהיטים ונגרות צריך לשאול את השאלה הראשונה: איזה סוג רהיטים הנגר מייצר; מטבחים? נגרות בניין? ריהוט אדריכלי - מוסדי? חנויות? בתים שלמים..

מהי שיטת לקיחת ההזמנות? באמצעות תוכנת עמדת מכירה, או אולי מקבל פקסים מחנויות רהיטים שלא בבעלותו, או שכן בבעלותו. האם הוא עובד עם אדריכלים? תוכניות לביצוע (שופ דרוויינג) הן חובה, או לא נחוצות?

כל שיטת נגרות היא עולם שלם, של כלים שונים, סוגי חיבור שונים ופלטים שונים. סוג המכונות בהן משתמש נגר יכול להיות שונה ובכך לקבוע סוגי תוכנות שונות שמתאימות לעיבוד מסוים, למשל:

1. תוכנת אופטימיזציה שמתמחה בניצול לוחות למכונות נסטינג (שולחן שלם) לא תמיד (לרוב לא) תנצל בצורה טובה את יכולות מסור הגשר שיכול לחתוך מספר לוחות אחד על גבי השני.

2. תוכנה שפותחה לצורך תכנון ופירוק רהיטי ארגז (מטבחים, ארונות וכו') סיכוי גדול שלא תתאים, או תתקשה בתכנון נגרות בניין, חיפויי קירות, שלדים (גשטלים) לספות, דלפקים, ופרויקטים שהם מעבר לארונות.

המסקנה המתבקשת, היא לבדוק מספר תוכנות, לבדוק אם החברה שרוצה למכור לכם מנסה להתאים לכם מוצר שלטענתה מתאים לכלל הנגרים ויצרני הרהיטים.

זכרו - תהליך קליטה טוב של תוכנה מתחיל באפיון טוב ובהבנת בית העסק והצרכים האינדיבידואליים.

שיהיה המון בהצלחה!! - ותקפצו למים..



987 צפיות
bottom of page