• אמיר שטרן

מתי למחשב את הנגריה?

בדרך כלל מערכות מחשוב הן נחלתן של ארגונים גדולים יותר. נכון ככל שיותר ידיים מטפלות בהזמנת לקוח או ברכש חומרים,שירות לקוחות.. צריכים תוכנות שיאפשרו למידע לזרום בלי ליפול בין הכיסאות ולתת ללקוח הרגשה שהוא מטופל ומכירים אותו,יחס אישי.

החברה קטנה שלעיתים אדם אחד הוא איש המכירות,מנהל השיווק,שירות הלקוחות, חותך על הקרייזק ומתקין בבית הלקוח, אז יש פחות משמעות לתיאום בגלל שמדובר באדם אחד או מספר מצומצם של אנשים.

במידה ויש מחשבות בעסקלגדול ולהוסיף עובדים,אז מערכות מיחשוב הן בלתי נמנעות. אבל מתי יש לרכוש ולהטמיע?

כמו שיש לו נסיון במיחשוב והטמעה של מערכות בארגוניםונגריות, אני מאוד ממליץ לכם להתחיל עם מערכת מיחשוב שהארגון כמה שיותר קטן. העלויות הן זולות בהרבה למרות שמערכות המיחשוב פחות קרטות כל עובד שיכנס למערכת יסגל אותה בשמחה ובלי הצנגדויות. להכניס מערכת מיחשוב לחברהשעובדת ןרגילה לנהלים ושיטות הוא דבר קשה ומורכב מאין כמוהו ודורש משאבים גדולים יותר ואורח רוח בלתי נגמר.אז אם אתם חושבים אל זה,תפסיקו ותתחילו ככל שתכנסו למערכות מיחשוב שאתם קטנים יותר,כך יהיה לכם יותר קל לגדול.

#מיחשובלנגריהerpלנגריהפריוריטיזוםלנגריה

19 צפיות0 תגובות